קצרצרים: פתיונות ופנטזיות – האם בכל סטרייט חבוי הומו סמוי?

2 ינו

|מאת חגי|

אחד מהז'אנרים הפורנוגרפים הפופולאריים ברשת הוא ז'אנר הריאליטי. לקהילה הגאה, במסגרת ז'אנר זה, הומצא האתר The bait bus. המבנה של כל הסרטונים זהה – חבורה נוסעת בואן, רואה בחור חתיך ואוספת אותו בשביל "סקר". במהלך הנסיעה הבחורה שעושה את הסקר מבקשת לרדת לו (בדרך כלל בשלב הזה היא מורידה חולצה). לפני שהיא יורדת לבחור היא קושרת לו את העיניים ואז (זהירות, ספוילר)  גבר אחר יורד לבחור שכמובן לא יודע כלום ונהנה מאוד. באיזשהו שלב הוא מוריד את כיסוי העיניים, מפיל את הבחור ההומו לרצפה ורוצה לרדת מהואן. אז הבחורה מציעה לו סכום כסף גדול, ולפעמים גם לילה איתה, בתמורה לזה שהוא ישכב עם הבחור (ויהיה האקטיבי כמובן). אחרי מו"מ קצר, והבטחה שהסרטון ישמש רק לצפייה אישית, כולם מסכימים. הבחור הסטרייט מתחיל מהוסס, אך לאט לאט נהנה עד שהוא והבחור ההומו גומרים בחדווה. בשלב הזה בתירוצים שונים משכנעים את הבחור לרדת מהאוטו לדקה או שתיים ו… בורחים בלי לשלם לו.

נדמה לי שדי ברור שהסרטים האלה מבוימים (אם מדובר בסיפור אמיתי יש פה עילה לתביעה על הפרת חוזה). אפשר לדבר על הבעייתיות במסר של הסרטונים האלה. אבל לא על זה אני רוצה לדבר בקצרצר הנוכחי. השאלה שמעניינת אותי, היא למה סקס עם בחורים סטרייטים מהווה פנטזיה של כל כך הרבה הומואים. נדמה לי שאפשר למנות כל מיני סיבות. סיבה אחת היא שלכל הומו היה את הסטרייט ששבר את ליבו ושהוא עדיין מקווה שיצא מהארון. סיבה אחרת היא אולי הרצון לנורמליזציה – אם כולם יהיו כמונו לא יהיו בעיות להומואים בעולם. סיבה לא פחות טובה היא שבתור הומו, קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם נשים (לפני כמה זמן חברה לסבית אמרה לי שהיא ראתה בחור יפה ואמרה לעצמה "כמה חבל שאני לא הומו" – המחשבה של להיות הטרואית אפילו לא עברה לה בראש).

כשקראתי בפעם הראשונה את "הטרוסקסואליות כפויה והקיום הלסבי" של אדריאן ריץ', ניסיתי לטעון בכיתה (של ד"ר עמליה זיו) שיכול להיות שיש בעולם מישהי שבאמת-באמת נמשכת לגברים. כמובן שכמעט עברתי סקילה. לפני כמה זמן איזה מכר הסביר לי שאני ההומו הראשון שהוא בילה איתו ערב (בפאב), שלא ניסה לשכנע אותו שבעצם בתוך תוכו הוא הומו בעצמו.

אז חברים, חברות, בשם הפתיחות אני רוצה להגיד לכם ולכן – זה לא נורא. זאת נטייה מינית לגיטית. זה ממש בסדר אם אתן נמשכות לגברים ואם אתם נמשכים לנשים. אני מוכן לקבל אתכם כמו שאתם ושאתן. ואם תעלו על האוטובוס שלי אני מבטיח, לא יהיו שם שום פתיונות (אבל כנראה שגם לא שחקניות פורנו חשופות חזה, ובעצם, אין לי אוטובוס, זאת הייתה מטפורה, אני בטוח שהבנתם).

8 תגובות to “קצרצרים: פתיונות ופנטזיות – האם בכל סטרייט חבוי הומו סמוי?”

  1. דנה ינואר 2, 2011 בשעה 1:54 pm #

    אם זה לא היה מבוים זה גם היה אונס…

  2. חגי ינואר 2, 2011 בשעה 4:44 pm #

    כמובן שאת צודקת, פשוט אני עדיין לא בשל להכנס מחדש לדיון על מהו אונס, אז בחרתי להתמקד בשוליים של הדברים. אין ספק שהסרטון בעייתי מאוד בכמה וכמה רמות (דרך אגב, זאת הייתה בצורה הרבה יותר גלויה השיטה ליצור כוכבי פורנו לא פעם, לקחת אותם באמתלה של סרט לגיטימי למקום נידח, ושם להפעיל עליהם לחץ להשתתף בסרט תמורת הטבות שונות).

  3. hilanoga ינואר 2, 2011 בשעה 10:47 pm #

    הערה לא הכי קשורה:
    "בתור הומו, קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם נשים"

    אאוץ'.
    אני לא נמשכת לדתיים, נגיד, אבל בלי קשר להעדפות המיניות שלי – מעולם לא היה לי קשה להאמין ש*מישהי* (או מישהו) נמשכת אליהם. זו סתם אמירה גועלית.

    ("קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם שמנות", "קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם שחורים", "קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם ערבים", "קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם מישהו שיש לו זין קטן", "קשה להאמין שמישהו באמת ובתמים רוצה לשכב עם מישהו שהזין שלו היה בתחת של מישהו אחר" – אני יכולה להמשיך, אבל הבנת את הרעיון).

  4. hilanoga ינואר 2, 2011 בשעה 11:08 pm #

    והערה על ההערה: זו הערה סגנונית, כמובן.
    מה שניסיתי להגיד זה שברגע שכתבת את זה התחלתי לחשוב באופן לא לגמרי רצוני "אבל מה לעזאזל לא בסדר איתי, אני מתקלחת ואין לי מחלות וגו'", והפסקתי לשים לב למה שניסית לאמר.
    אם זו היתה המטרה, סבבה, אחרת – חבל.

  5. חגי ינואר 2, 2011 בשעה 11:23 pm #

    אני חושב שאולי היה עדיף לנסח את זה "קשה להאמין שגבר ירצה לשכב עם נשים"

    הכוונה ממש לא הייתה שיש משהו רע בנשים, אני חושב שלפחות בזה אי אפשר לחשוד בי (למרות שפה בבלוג כבר הופתעתי, חשדו בי שאני הומופוב, שונא מיניות וגם סתם מרושע).

    הכוונה היא שהמצב שלך מתחיל באיזשהו שלב להראות לך כמו המצב הטבעי לכולם. זאת הסיבה, במידה רבה, שסטרייטים לא מסוגלים להבין למה הומואים נמשכים לגברים, כי עבורם זה לא טבעי. אני חושב שעבור הומו זה בדיוק הפוך- הרעיון של להיות סטרייט הוא לא טבעי. אפשר להיות הומו ואפשר להיות לסבית, אבל הרעיון שגבר ואישה יהיו ביחד נראה מוזר. אני חושב שבמובן מסויים זה מה שעומד מאחורי הטקסט של אדריאן ריצ' – המחשבה שכל אישה היא לסבית נובעת מניסיון החיים שלה.

    אולי במובן מסויים זוהי המטרה שלי, להגיד שלחוויה המינית האישית שלי, או שלך, או של מישהו, אין שום השפעה על החוויה המינית של מישהו אחר, ושכל ניסיון להגדיר "מיניות נכונה" באמצעות החוויה שלי הוא שקרי…

    • hilanoga ינואר 2, 2011 בשעה 11:52 pm #

      כן, תיארתי לעצמי שלזה התכוונת.
      אני מכירה את החוויה מהצד השני – קשה לי להבין איך אפשר לא להימשך לאנשים באופן קטגורי. אני מאמינה (חווה?) משיכה מינית ללא הבדלי, מין (מין לשעבר? אפשר להגיד את זה?), גזע, לאום, גיל, מראה חיצוני, מצב סוציו אקונומי, מגדר וכו', ותמיד כשאני שומעת מישהו אומר שהוא לא נמשך לאנשים שהם X, אני לא מצליחה להבין אותו.

      בגלל זה גם נדרשתי לדוגמא מופרכת כמו "דתיים" כדי להעביר את הנקודה שלי – דעות מסויימות הן סוג של טרן-אוף.

  6. תומסו ינואר 3, 2011 בשעה 8:09 am #

    מניסיון (עדין ככל שיהיה) אני יכול להגיד לך שהגברים ההומואים שהזדמן להם להתנשק איתי (לרוב במשחקי אמת או חובה) נתנו את כל מה שהיה להם בנשיקה. אני יכול להגיד שמהצד שלי ועל אף שאם זה היה עם אישה (כל אישה כמעט) זה היה גם מחרמן בנוסף , זה הרגיש מאד אחר וטוב (טכנית) יחסית לנשים. אין לי מושג אם זה היה כי הם חשבו על ההזמנות שלהם לנשק סטרייט או בחור יפה (ככה אחרים אומרים 🙂 ) או כי באמת גברים יותר טובים בזה.

    יש טענה נפוצה שגם הולכת לשני הכיוונים שכל צד (גברים או נשים) טובים עם ההצד שלהם. כלומר- גברים ידעו לרדת לגברים טוב יותר וכנ"ל לגבי נשים. אני יכול להגיד שמהניסיון שלי , לפחות בעניין הירידה לנשים, זה לאו דווקא נכון.

  7. אודי ינואר 5, 2011 בשעה 10:24 am #

    סיבה נוספת לרצון "להפיל סטרייטים" היא השגת הבלתי-מושג, כמובן. בדיוק כמו שכל סטרייט ישמח לשכנע אותך שהוא יכול לשנות לסבית אם רק תיתן לו צ'אנס, כך גם הומואים רואים אתגר (ראוי, יש שיאמרו…) ב"להפיל סטרייט".

    הרצון להשיג את הגבר או האישה הבלתי-מושגים לא מוגבלת לנטיה מינית, כמובן. גברים ונשים תפוסים (בין אם הם נשואים ובין אם לא) יעידו שהם הרגישו הרבה יותר פופולאריים מאז שהם לא מחפשים בני זוג חדשים.

    אני שמתי לב שכאשר אנחנו לא מחפשים משהו חדש (בין אם בגלל שאנחנו תפוסים ובין אם בגלל שאנחנו בקרב הקהל "הלא נכון" – גברים או נשים), אנחנו לובשים על עצמנו ארשת אדישות שכזו, שרבים ורבות מוצאים אותה מושכת במיוחד. להבדיל, המבט הנואש של מישהו שמחפש מישהו/מישהי/משהו, שכל כולו זועק "קחי אותי", ידוע כמושך הרבה, הרבה פחות.

כתיבת תגובה

